XG-55 kiegészítő izomtömeg, hatás, mellékhatások, ár, gyógyszertár

XG-55 - véleményekAz edzés intenzitása fontos, de a kiegészítés időzítése még fontosabb, ha komolyan veszi az XG-55 izomerő és a sovány izomtömeg növekedését. Képzeld el, hogy előre 2-szer gyorsabb?

Nem csak ez, hanem megszabadulni a testzsír egyszerre? Nem csak ez, hanem megszabadulni a testzsír egyszerre? És mit szólnál ahhoz, ha 10-30% – kal nagyobb erőt nyernél a legjobb kispadodon?

Mielőtt úgy döntene, hogy lehetetlen, engedje meg, hogy bemutassam egy klinikai vizsgálat eredményeit, XG-55 amely megvizsgálta a hatását kiegészítés-időzítés.

XG-55 – fórum, értékelések

Mi az a kiegészítés-időzítés?

Tudom, hogy nem ez az első alkalom, hogy hall a kiegészítő időzítés fontosságáról. Steel XG-55 egészen biztos vagyok benne, hogy ez az első alkalom, hogy szembe ezzel a erőteljes megközelítés a témában. Bizonyítottan természetes izomtömeg-építő rendszerek, mint a miénk kiegészítő-időzítés hatékonyan használják, és minden súlyemelő, aki követi, csak tört ki öröm rövid idő alatt, miután elkezdi csinálni a dolgokat megfelelően.

Hadd meséljek arról, amit eddig kihagytál, arra az esetre, ha mostanáig nem használtál kiegészítő időzítést. Ha fórum XG-55 használja, kérjük, ellenőrizze a többi a cikk egyébként, mert lehet, hogy meglepett.

A megfelelő és leghatékonyabb kiegészítés-időzítés magában foglalja, hogy egy adag mikronizált kreatin egy adag savófehérje izolátum jéghideg vízben, közvetlenül az edzés előtt és után. Ha nagyobb, soványabb vagy gyorsabb anyagcsere úgy érzi, még nagyobb előnyét növeli az adagot minden egyes szolgálja.

A legújabb tanulmány szerepelt a közelmúltban a “New Scientist” arról számolt be, hogy XG-55 fórum testépítők, akik kiegészítették savófehérje izolátum és kreatin közvetlenül előtt és után minden edzés szerzett dupla több sovány izom tömeg, mint egy kontroll csoport.

Egy extra előny az, hogy ez a stratégia is ad jobb erő nyereséget, csökkent testzsír % egy időben!

Miért olyan hatékony a kiegészítés időzítése?

Néhány szóval, mivel ez a tudomány-alapú megközelítés, hogy optimalizálja az anabolikus válasz XG-55 értékelések a képzés. Ez a stratégia gyullad erősebb anabolikus válasz minden egyes edzés.

Minden komoly kutatás, hogyan lehet felgyorsítani az izomépítő folyamat, ha megnyitották az XG-55 eredményeket a nyilvánosság számára, ők mind az időzítés felé mutatnak. Ez az egész arról szól, hogy hogyan és eszközökkel, hogy szinergista válasz, amely egy sokkal erősebb anabolikus (növekedés) válasz a gyakorlat. Természetesen ezek a feltételek a szervezetben elősegítik a gyorsabb XG-55 értékelések felépülés és nagyobb szintézis izomfehérje. Azonban az ötlet csupán egy elmélet volt, egészen mostanáig.

XG-55 - csalás

XG-55 – észrevételek, összetétel

Alapján egyedi tulajdonságait, Tejsavó Fehérje Izolátum, Mikronizált Kreatin, amikor ez a XG-55 észrevételek tanulmány készült, a tudományos meggyőződés, hogy a fogyasztás a két kiegészítők előtt, miután az intenzív súlyemelés lenne a kínálat minden szükséges összetevőt, pontosan a megfelelő időben, hogy felerősítse az anabolikus hatás az edzés. A súlyemelőkkel végzett, jól kontrollált XG-55 klinikai vizsgálat eredményei egyértelműen bizonyították, hogy a szerző helyes!

Kiegészítés savófehérje izolátum és mikronizált kreatin közvetlenül előtt és közvetlenül után minden edzés során egy 10 hetes képzési program eredményezett sokkal jobb erőnövekedés két a három teszt. A savófehérje-izolátum és a mikronizált kreatin kiegészítése szintén növelte a sovány (izom) tömeget, ami 100% – kal nagyobb volt, mint a kontrollcsoporté. Így van, duplázd meg az izomtömeget!

A piacon semmilyen kiegészítő nem éri el ezt a hatást. Határozottan, egyik sem rendelkezik bizonyíték észrevételek XG-55 kontrollált klinikai kutatás, amely bizonyítja ezt a hatást. A Kreatinban lévő szénhidrátok óriási anabolikus hatást gyakorolnak az izomműködésre.

A kutatás Tejsavó Izolátum, a csomagolás az izomtömeg a klinikai kutatás páratlan köszi, XG-55 összetétel hogy ez egy egyedülálló készítmény, amely biztosítja, hogy rengeteg növekedés-serkentő aminosavak, valamint bio-aktív peptidek szállítják közvetlenül az izmokat stimulálja a fehérjeszintézist, minimalizálja bontása, valamint a felépülést sebesség.

A Következtetés

Feltehetek egy hülye kérdést, mint például” … szeretne építeni 100% – kal több sovány izom, ugyanabban vagy rövidebb idő alatt?”. Nem veszed biztosra a szavaimat, de próbáld meg a saját tükörödben látni az eredményeket!

  1. Kövesse erős elvei Gain izomtömeg testépítés diéta terv program.
  2. Határozza meg a pontos táplálkozási követelményeket.*
  3. Hozzon létre feltételeket a gyors, izom nyereség megfelelő bevitel, hogy kiszámított kalória, de több, gyakori étkezés.*

Egyszerű lépések maximalizálása gyors izomnövekedés válasz kiegészítés-időzítés.

Egy adag savó izolátum és kreatin közvetlenül az edzés előtt és után. Ez a tudomány-alapú módszer XG-55 összetétel serkenti sokkal gyorsabb ütemben, a hasznosítás, valamint erősebb izomtömeg válasz termel jobb az izomtömeg, erő.

XG-55 - árA kiegészítés időzítése egy egyszerű, egyenes stratégia, amelyet a kutatás eredményei és hatásai igazolnak. Ki tudja, hogy ezek nem csodálatos eredmények?

Minden azon múlik, hogy felismerjük-e a minőséget. Az összes felháborító, teljesen megalapozatlan XG-55 állítások által egyes vállalatok a termékek, könnyű elfelejteni, hogy mi működik a legjobban.

Gyorsan felépítheted a hatalmas és erős tested, anélkül, hogy kockáztatnád az egészséged. Sasha tanácsai sok embernek spóroltak időt, pénzt és jó egészséget.

Rengeteg testépítő kiegészítők a piacon ígéretes outlandish eredmények. A cikk célja, hogy feltárja az XG-55 igazságot, és megspóroljon egy csomó pénzt és időt (kutatás). Csak két kiegészítőre van szükséged, hogy felépíts egy sziklaszilárd, izmos, izmos testet. Fehérjepor és kreatin-monohidrát (hangsúly a “monohidráton”).

Felejtsd el az összes bizonyítatlan és haszontalan kiegészítők, mint a ZMA, tribulus terrestris, metoxisoflavone, stb. Nem működik! Kérlek, ne pazarold a pénzed. Azt is tudnia XG-55 kell, hogy sok ilyen legújabb kiegészítők nem rendelkeznek a hosszú távú hatások kutatott, így lehet kárt a szervezet is.

XG-55 – összetevők, ellenjavallatok

Esszenciális Testépítő Kiegészítés # 1: Fehérje Por

Ha nincs fehérje, nincs izom. Ilyen egyszerű. A fehérje az, ami támogatja az izomnövekedést. Proteinre van szükség a sérült izomszövet helyreállításához és a XG-55 összetevők test pozitív nitrogén-egyensúlyba helyezéséhez. Ha a szervezet nem pozitív nitrogén mérleg izomnövekedés nem fordul elő. A nitrogén csak fehérjében található.

Nagyon fontos tudni, hogy nem minden fehérje jön létre egyenlő, mert nem minden fehérje egy teljes fehérje. A szervezetnek XG-55 nagy mennyiségű teljes proteinre van szüksége ahhoz, hogy izmot építsen. Van körülbelül 20 aminosavak, amelyek alkotnak egy fehérje, nyolc közülük úgynevezett “alapvető fehérje”, ami azt jelenti, hogy nem a testünk által létrehozott, ezért van összetevők XG-55 szükség a diéta. Ha esszenciális aminosavak nem biztosítják keresztül diéta, egy személy válhat beteg.

A teljes fehérjék többsége állati fehérjéből származik. Az izomnövekedést elősegítő teljes fehérje kiváló forrása a csirkemell, a pulykamell, a hal, a tojás, a marhahús, a tejtermékek és a savófehérje por. Savófehérje por erősen ajánlott, nem csak azért, mert teljes, hanem azért, mert nagyon könnyű a szervezet megemészteni, elnyelni. A következő fehérjeforrások nem ajánlottak, mert nem teljes fehérjék: szója, diófélék, hüvelyesek és más növényi fehérjék.

Mikor fogyasszak proteint és mennyit?

Ahhoz, hogy az izomtömeg meg kell, hogy legalább egy gramm fehérje fontonként a testsúly. Ha XG-55 ellenjavallatok meghatározta, hogy mennyi fehérje kell fogyasztani egy nap, ossza el ezt a számot 5. Ez az a fehérje, amit két-három óránként meg kell fogyasztania.

Esszenciális Testépítő Kiegészítés # 2: Kreatin-Monohidrát

Rengeteg kutatás van, ami alátámasztja a kreatin és az izomépítés hatékonyságát. Azt is bebizonyították, hogy nagyon biztonságos fogyasztani. A legtöbb ember, hogy megpróbálja kreatin-monohidrát látta azonnali eredményeket a használata. Amit nem lehet tudni, hogy a kreatin számos terápiás előnyökkel jár, XG-55 ellenjavallatok mint például csökkenti a koleszterin szintet, mint 15%!

XG-55 - értékelések

XG-55 – művek, ár

Hogyan Fejti Ki Hatását A Kreatin?

Kreatin található az emberi szervezetben (120 gramm) adenozin-trifoszfát (ATP) formájában. Az XG-55 művek ATP az anaerob tevékenység (szakaszos, nagy intenzitású kitörések) üzemanyaga, például súlyemelés, sprintek és tenisz. A probléma az, hogy a test ATP boltjai könnyen kimerülnek. A kreatin-monohidráttal történő kiegészítés után feltöltheti az ATP készleteit, lehetővé téve, hogy többet emeljen vagy XG-55 több ismétlést hajtson végre.

Tanulmányok szerint a kreatin elősegítheti a jobb fehérjeszintézist és a sejtek hidratációját, mindkettő kedvező az izomtömeg növelésére. A legjobb módja annak, hogy XG-55 művek a szervezet kreatin-monohidrát por szerzése. Lehet kapni kreatin élelmiszerek (lazac, marhahús), de nehéz lenne, hogy a megfelelő mennyiségű építési izom.

Vannak sok különböző formái kreatin a piacon manapság, de egyik sem ajánlott, kivéve a kreatin-monohidrát por formában. Olcsó, biztonságos és hatékony. Ne szórakozz a citrát, a foszfát és az etil-észter formák. Nem működnek.

Egyes szakértők azt mondják, hogy nem kell csinálni az öt napos betöltési fázis; azonban ajánlott, hogy ár XG-55 nem. Sokan észrevették a jelentős különbség, ha csinál egy rakodási fázis képest nem csinál ez. A terhelési fázis öt gramm kreatin napi négyszer öt napon át történő elfogyasztásából áll. Miután a betöltési XG-55 ár fázis befejeződött, csak meg kell, hogy öt gramm naponta.

Összefoglaló
  • Az izomtömeg, a fehérjepor és a kreatin-monohidrát (por alakban) kiépítéséhez két alapvető kiegészítőre van szükség.
  • Fehérje az egyetlen módja annak, hogy a szervezet pozitív nitrogén egyensúly (anabolikus állapot).
  • A legjobb fehérjeforrások a csirkemellből, a pulykamellből, a halból, a tojásból, a marhahúsból, a tejtermékekből és a savófehérje-porból származnak.
  • A növényi fehérjék nem teljes fehérje, ezért nem segít a sovány izomszövet kiépítésében.
  • Fogyassz egy gramm proteint kilónként.
  • A kreatin-monohidrát tudományosan bizonyított, hogy hatékony az izomnövekedés elősegítésére.
  • A kreatin feltölti az ATP készleteit, így nagyobb súlyt emelhet, vagy több ismétlést hajthat végre.
  • Csak kreatin-monohidrát por formájában javasolt.
  • Ajánlott, hogy menjen át a terhelési fázis kreatin, amely öt gramm kreatin fogyasztása, négyszer egy nap öt napon keresztül.

LEAVE A REPLY