Hogyan lehet áttérni a menopauza hatékonyan, természetesen csökkenti a tüneteket a hormon egyensúlyhiány

Middle Aged Woman Feeling Menopause Hormone Imbalance Amikor sokan a menopauzába való átmenetre gondolnak, a meddőségre, az érzelmi magasságra és mélypontra gondolnak, de rengeteg más egészségügyi probléma is van, amelyek ezt a szakaszt is kísérik.

Testsúlygyarapodás, hőhullámok és különböző betegségek, mint például szívbetegség, csontritkulás és rák, mind emelkednek a peri-menopauza, menopauza és a menopauza utáni időszakban. Ha ezek közül a tünetek közül bármelyik tapasztal, fontos, hogy kérjen segítséget egy szakosodott szakértő, hogy segítsen, hogy a hormonok újra egyensúlyba.

A szilárd táplálkozási terv az egyik legjobb módja annak, hogy enyhítsük a menopauza bizonyos hatásait, és hogy ez az átmenet a lehető legsimább legyen.

Sok nő nem veszi észre, hogy az egyik leghatékonyabb módja, hogy természetesen egyensúly hormon szintje a diéta. Itt van öt étrendi irányelvek, amelyek segítenek, hogy a váltás a menopauza a lehető zökkenőmentesen.

A kalóriabevitel nyomon követése a súlygyarapodás és az éjszakai izzadás megelőzése érdekében

Az egyik gyakori probléma a nők tapasztalat menopauza alatt a súlygyarapodás. Ez részben a hormonális tényezőknek tudható be, de gyakrabban a túlevésnek.

Súlygyarapodás az egyik leggyakoribb panaszok hallani a nők során menopauza. A hormonális egyensúlynak jelentős hatása van az Ön súlyára, de az idő nagy részében ezek az egyensúlyhiányok túlzott konvergenciával járnak.

Ennek két fő oka van::

  • Ahogy öregszel, kevesebb kalóriára van szükség a testsúly fenntartásához. Ez azért van, mert egy kisebb csökkenés az anyagcsere, valamint az izomsűrűség csökkenése.
  • A másik ok felismerhető néhányatok számára. A stressz, amin keresztülmész ezekben a hormonális váltásokban, gyakran érzelmi evéshez vezethet. A legtöbb úgy dönt, hogy enni élelmiszerek magas szénhidrát, cukor és zsír, amikor megpróbálja megtalálni a kényelmet a konyhában.

Middle Aged Woman Feeling HotFőszabályként, próbálja meg, hogy nyolcvan százaléka a diéta áll a fehérje (azaz. sovány húsok), friss gyümölcsök és zöldségek és egészséges zsírok (mint az avokádóban és az egészséges diófélékben). És mindig olvassa el a tápanyag címkéket a megvásárolt élelmiszereken. Oly sok élelmiszer manapság lesz a szó “organikus” vagy “egészséges” őket, mint egy marketing trükk, de a követelmények a marketing gyenge a legjobb.

Ne fogyasszon nagy mennyiségű keményítőt és szénhidrátot, és még többet, ha nem vesz részt rendszeres fizikai tevékenységben. Észreveheti, hogy a hangulat stabilizálódik, a vércukorszint egyensúly és az éjszakai izzadás csökken, vagy eloszlik teljesen, amikor elkezdi enni ezt az utat!

Tartsa egészséges” Snack csomagok ” kéznél, hogy elkerüljék impulzív Élelmiszer döntések

Először is, nem arra a pudingra gondoltunk, amit gyerekként a zacskódban ettél. Meg kell, hogy egy egészséges snack, amely illeszkedik a fenti irányelveket. Ha nem ismeri a táplálkozás, kattintson a linkre, hogy megtalálja FDA útmutató táplálkozási címkék.

Nem ütemezi a snack, vagy birtoklás egy játék tervet a főétkezések egy biztos módja annak, hogy esik le a pályán, túl fogyasztani, vagy megtörni a diéta elveit. Éles változások a vércukorszint együtt ezek a változó hormonok hozhat súlyos hangulatingadozások.

A nagy hormonális ingadozások miatt, a megfelelő vitaminok és ásványi anyagok az Ön rendelkezésére állnak, és ragaszkodnak a jól megtervezett, táplálkozási szempontból egészséges étrendhez, döntő fontossággal bírnak a menopauza tüneteinek kezelésében.

Bár ez több erőfeszítést és felkészülést vonhat maga után, mint gondolta, megígérem, hogy végül megéri. Ezért érdemes snack csomagokat összeállítani, mielőtt az éhség lecsap, és ezeket magával vinni, amikor hosszabb ideig távol lesz az otthonától.

Egyes ötletek közé tartozik a szárított gyümölcs és a dió, mivel ezek mind hordozható és tartósak.

Néhány javaslat, amikor a snack csomag létrehozása szárított gyümölcs (nem túl feldolgozott vagy bevonva a cukor természetesen), egészséges dió, szerves granola, hogy segítsen hozzá rost, valamint tartsa meg elégedett hosszabb ideig.

Add ösztrogén gazdag ételek a diéta

Sok táplálkozási szakember azt sugallja, hogy a menopauza előtti és menopauza előtti nők fogyasztják a fitoesztrogént tartalmazó ételeket. A fitoösztrogének vélhetően gátolják a szervezet “rossz” ösztrogének felvételét, és alternatív forrást biztosítanak, ahol nincs elegendő mennyiség. Vannak más módszerek is a rossz ösztrogének blokkolására és az egészséges hormon egyensúly fenntartására. Ezeket a lehetőségeket meg kell vitatni egy szakember a területen, és szükség lehet, hogy a hormon szintjét tesztelni.

Részt vesz a rendszeres fizikai tevékenység-különösen a rezisztencia képzés

Nem számít, mi az egészségügyi aggodalom, következetes testmozgás kell az egyik fő összpontosít. Ez lesz még igazabb, ha elkezd tapasztalni jelei a hormon kiegyensúlyozatlanság. Ez segít a test javulását a legtöbb minden módon. Az izmaid egyre nagyobbak és erősebbek lesznek, a szerveid hatékonyabb ütemben fognak működni, a toxinok és az oxidánsok ki lesznek csapva, és talán új életet is tapasztalhatsz!

Middle Aged Woman Dealing Well with Menopause

Ez lehet a mágikus összetevő, amely felnagyítja a kemény munka már üzembe az új egészséges étrend.

Harminc éves kor után a test elkezd romlani, és mind az izom, mind a csontsűrűség csökken. Ahogy korábban mondtam, minél kevesebb izom van, annál lassabb lesz az anyagcseréje. Ez okozza, hogy kevesebb energiát a mindennapi tevékenység, beleértve a testmozgás.

Ahogy a csontjaid kevésbé sűrűek és romlanak, a tested gyengül, és a csontritkulás kockázata nő. Bizonyítást nyert, hogy a szilárdsági képzés (vagy a súlyemelés) radikálisan késlelteti ezt a folyamatot. Nem kell, hogy megpróbálja, hogy Arnold Schwarzenegger, hogy ezek a nagy előnyöket sem. Csak a mérsékelt edzés, mint a fekvőtámaszok és guggolások nagyon előnyös lehet a csontváz egészség.

Korlátozza Az Alkoholfogyasztást

Intenzív hormonális változások esetén a májat és más szerveket további törzs terheli. Ez lehet az oka annak, hogy sok nő tapasztalja az alkohollal szembeni alacsonyabb toleranciát ezen átmenetek során, ezért fontos, hogy tartsa szemmel az Ön alkoholfogyasztását. A Milk thistle nagy kiegészítő a májfunkció támogatására, amelyet az alkoholisták évek óta használnak az általuk okozott károk orvoslására.

Beszéljen valakivel, aki diétás, táplálkozási és természetes hormonpótló terápiára specializálódott nők számára. Ez lehet egy csodálatos időszak az életben, amikor megfelelően támogatott, és tudja, mire számíthat.

LEAVE A REPLY