Hogyan építsünk Izom gyorsan fájdalom és küzdelem nélkül

Man revealing his inner musclesSok ember, akik nem törődnek építeni izom gyorsan, és nem gyakorolnak a súlyok úgy vélik, hogy ez lényegében a legintenzívebb vagy fájdalmas megközelítés újra egy szabad időben.

És valószínűleg a legodaadóbb izomépítő is nagy lelkesedéssel beszél a fájdalomról, amit meg kell tapasztalniuk, hogy elérjék a hatást, amit igazán akarnak. Ez valójában egyfajta mazochizmus, ha úgy tetszik nevezni, és ez megkülönbözteti azokat, akik olyanoktól edzenek, akik nem.

Ez a különösen eltúlzott eltökéltség, hogy megtapasztalják a fájdalmat, annak érdekében, hogy építsenek izom gyorsan, amit néhány ember úgy vélik, miért ők a tagjai a top-notch build muscle club, hogy csak néhány ember elég bátor, hogy csatlakozzon. Ó, számos, hogy csatlakozik egy ideig, de nagyon kevés iratkozzon fel egy élet-idő tag program. Ez az, hogy a tagság build muscle gyorsan, de az egész élet “hardcore” hangulat utal az elkötelezett súlyemelők, stb.

Oké, de tudod mit? Mi tényleg nem vagyunk olyan elrettentő és “komoly” (olvass fanatikus). Építeni izom gyorsan nem olyan nehéz. Hanyagold el a “fájdalommentes, hasztalan” ötletet, amit el akarnak adni neked. Ez csak az elkerülés pajzsa. Figyelj: építeni izom gyorsan könnyű.

Valójában, valószínűleg ez a legegyszerűbb tevékenység odakint. Valójában, talán a tollaslabda egyszerűbb, bár nem túl sok.

Mielőtt dühbe gurulnál, és megpróbálnád meggyőzni magad, hogy mennyire durva vagy, és készen állsz bármire, és hogy milyen nehéz is gyorsan felépíteni az izmaidat, kérlek, hallgasd meg ezt. Ennek az információnak az a lényege, hogy megmutassuk, milyen egyszerű és fájdalommentes az értékelési súlygyakorlás, hogy megszabaduljunk a mélyen ülő “aggodalomtól”, ami a tudatalattidban nyugszik, valamint mindenkitől, aki jelentősen gyakorlatozik, és megpróbálja gyorsan felépíteni az izmokat.

Ez a korlátozó hiedelem 100% – nál kevesebb erőfeszítéssel tesz próbára. Ugyanaz az aggodalom, ami arra készteti magát, hogy kihagyja az edzés munkamenet. Ez az aggodalom tart távol a zömök állványtól. Érti, hogy mire gondolok? Mindannyiunkban ott van. Elmenekülhetünk előle, de nem bújhatunk el. Az igazi akadály, és itt van, hogy pontosan hogyan lehet eltávolítani, és ezért elkezd építeni izom gyorsan és könnyedén. Remélem, te is erre készülsz.

Hogy ezt demonstráljam, megvizsgálom a mellkas izomzatát.

Először is, akkor soha edzés meghaladja a negyven perc. Nem kell megtenned!. Ez ellentétes-produktív, hogy a build izom gyorsan célok. Kérlek, emlékezz erre.

Testmozgás mellkas izmok mellett minden más izom a legmagasabb izomtömeg fiber stimuláció és a jövőbeli fejlesztés megköveteli, hogy legfeljebb hat-kilenc teljes nehéz készletek. Ez az. Ennél több kárt okozol, mint jót. Több mint 9 nehéz készlet lesz áthidalja az ideális izomszövet Szövet szálnövelő szintek, séta a rendkívül igaz és káros terep a túlzott képzés.

Before and After

Az ideális ismétlési tartománya négy-hat.

Ez azt jelenti, hogy a munka lehetővé teszi, hogy legalább 4 erős reps, de az is, hogy súlyosabb, hogy engedélyezze több mint hat. Ez a bizonyos szintű túlterhelés hatékonyan hasznosítja izomtömeg rost felvétel, növeli az izom tömeges rost aktiválás, valamint eltávolítja az izom kimerültség, mint egy korlátozó elem épület izom gyorsan. Ismétlem, itt vannak az irányelvek-hat-kilenc nehéz készletek és négy-hat REP szettenként. Nyugi!

A hat ismétlés nem fog több időt, mint húsz másodperc. Ön alatt a legnagyobb terhelést, alkalmazása legnagyobb intenzitással, amelynek legnagyobb fájdalom legfeljebb húsz másodperc egy készlet!

Összesen kilenc nehéz készlet tart körülbelül 20 másodperc egy készlet, és akkor már csak három perc teljes túlterhelési idő. 3 perc! Ez az egyetlen időkeret lesz a fájdalom a nagy intenzitású, valamint a túlterhelés. Kb. 3 perc, bármiből.

Tudasd velem, mennyire “keménynek” kell lenned ahhoz, hogy ezt megoldd? És ezután Találd ki, hogy milyen okot tudsz kitalálni, hogy miért pazarolj el egy jó edzést, csak azért, mert aggódsz három kisebb fájdalom miatt. Még akkor is, ha teljesen helytelenül gyakoroltál, és kétszer annyi sorozatot csináltál, akkor is vetettél egy pillantást egy vacak hat perces általános gyakorló nagy intenzitásra.

Sokkal többet kellett volna edzened, mint amennyi szükséges.

Képes-e kitalálni bármilyen gyakorlat, sport tevékenység, amelyben a legmagasabb mentális és fizikai erőkifejtés magában foglalja az ilyen típusú miniatűr idő? Tudja azonosítani a sport, hogy kevésbé nehéz? Nem hiszem, hogy képes vagy rá..

Man with AbsHa figyelembe vesszük a súlyemelést, akkor számokkal osztjuk meg, és valóban elemezzük az egészet egy testi erőfeszítés és intenzitás perspektívából – ez nevetséges. Ez majdnem egy vicc. Ez nagyon egyszerű; ez és tele van olyan sok előnye, hogy épít izom gyorsan. Ha belegondolsz, és úgy gondolod, hogy ez tényleg fájdalommentes tevékenység. És nincs más sporttevékenység, ami biztosítaná ezeket a hihetetlen előnyöket abból a kis időszakból, energiából és koncentrációból, ami szükséges. Felfogta egyáltalán, hogy milyen kevés erőfeszítést tett azért, hogy ilyen sok és nagyszerű eredményt érjen el? Ha azt szeretnénk, hogy az izom gyorsan jobban gondolja át ezt komolyan.

És ha az edzés tényleg könnyű, akkor miért aggódsz és félsz? Egyszerűen azért, mert sokkal többet teszünk az erőfeszítéseinkért, mint valójában. Ezzel a módszerrel az egónk kibontakoztatása érdekében szabotáljuk a képességeinket, hogy gyorsan megvalósítsuk az izomépítési céljainkat.

Ezért legközelebb, ha még gondolni a gondolat hiányzik csinál gyakorlatok, ne felejtsd el ezt a cikket. Értsd meg pontosan, milyen kis valódi fájdalmat próbálsz elkerülni. Ismerje meg, hogy meg lehet tanulni, hogyan kell építeni az izom gyorsan, és gyors sikert egyszerűen megszabadulni a “félelem”.

LEAVE A REPLY