A legtöbb ember, aki izom veszíti el – tudja, hogyan kell tartani azt

Fit Man wearing hoodies Tele inspirációval, elmész a konditerembe és úgy pumpálod a vasat, mintha még sosem pumpáltad volna. Felülések, prések, húzások, és az összes variáció, amit csak meg tudsz szerezni.

Csodásan érzed magad, mert tudod, hogy úton vagy, hogy formába lendülj és erősebbé válj. De a következő pár napban mindenhol fáj. Kínszenvedés. Ennek ellenére ragaszkodsz hozzá, és végre látsz valami eredményt.

Még pár hónap ebből, és hamar rájössz, hogy ezek az eredmények az egyetlen eredmények, amit látni fogsz, mert úgy tűnik, soha nem lesz több izom. Ha megnézed a mérleget, a súlyod nem igazán emelkedik.

Ez azt jelenti, hogy nem igazán gyarapodik sovány tömeg, de csak egyre tonik és tárolják a víz súlyát.

Ha pár napra abbahagyod az edzést, a tested visszatér a régi, sovány és löttyedt kinézetedhez. Az a cél, amit annyira akartál, már egy fényévnyire van. Egy multikulturális BMI tanulmány szerint 1000 egyének egy vezető kutató által Somatotipikus variációk Dr. Mathias Greyson,

Kilencven százaléka a férfiak, akik igyekeznek, hogy izomerő gyakorlásával a végén veszít több izom, mint ők lenne, ha nem mozognak.

Ez annak a ténynek köszönhető, hogy egy normális egyén megy az edzőterembe, gyakorlatok előzetes ismerete nélkül az izmok viselkedését. Annak érdekében, hogy izomtömeg, az egyik kell foglalkozni a három legfontosabb tényező, amely magában foglalja az izom hypertrophia; először is maximalizálja a sovány izomgyarapodás, másodszor minimalizálja az izomveszteség edzés közben, harmadszor pedig megakadályozza a sérülést.

1. Man Showing his muscleAz izomgyarapodás maximalizálása – két dolog járul hozzá az izomgyarapodáshoz, a testmozgás és a diéta. A testmozgás serkenti az izmokat, és azt mondja az agynak, hogy a testnek ez a bizonyos része több izmot igényel, annak a ténynek köszönhetően, hogy többet használják. Következésképpen az étrend az, ami lehetővé teszi a szervezet, hogy helyezze át az erőforrást egy olyan helyre, ahol több izomra van szüksége. Olyan egyszerű, mint amilyennek látszik, tudva, hogy mikor kell enni, hogyan kell enni és mit kell enni összhangban egy speciális edzés program, amit meg kell győződni arról, hogy sovány tömeg valójában szerzés, és nem zsír, víz súlya, vagy csak a toned.

Sajnos, az emberek korlátozott tudással és tapasztalattal a fitness hiányzik a szakértelem, hogy dolgozzon ki saját work out programok és étrend.

Ezért vesztik el a legtöbb ember az izomtömeget. Egy szakértő tanácsának segítségével az egyén hatalmas izomtömeget szerezhet minimális erőfeszítéssel és hibákkal az út során.

2. Minimalizálja izom veszteség – a frusztráló igazság az, hogy amikor az egyén mozog, ő vagy ő elveszíti izom. Ahogy a testmozgás serkenti az izomgyarapodást, van egy merev egyensúly-használja túl sokat, az izom kiégik, használja túl kevesebbet, és nem lesz elég stimuláció, hogy kiváltsa az izomgyarapodást.

Akárhogy is lesz izom veszteség, ha az optimális mennyiségű testmozgás nem teljesül.

Profi sportolók veszít 3-5 alkalommal érdemes a testsúly sovány tömeg minden évben.Mat Karsons, WBC diéta specialista

A sportolók sokkal keményebben edzenek, mint egy átlagos edző. Ha nem tartalmaznak szakmai tanácsot fitness szakember, akkor elveszítené a hatalmas mennyiségű izomtömeg, hogy fognak kinézni, mint egy rákos beteg. Ekkor jön a megfelelő diéta. Az étel az alapja annak, ami azzá tesz. Azonban nem csak arról van szó, hogy mit eszel, hanem arról is, hogy hogyan és mikor eszed meg. Az egyénnek szakmai tanácsra lenne szüksége ahhoz, hogy tudja, milyen étrend illik a testideje annak érdekében, hogy minimálisra csökkentse az izomveszteséget.

3. Kerülje a sérülést – ha nem tudja, mit csinál, akkor valószínűleg stressz a csontok, inak, vagy a teljes érrendszer, amíg ez pattan, és válik vagy átmenetileg, vagy rosszabb, véglegesen.

83 százaléka tornaterem tagjai, hogy már megy a tornaterem legalább 1 év fog találkozni a sérülés miatt a tapasztalat hiánya.Andrea Soisun, PhD Kineziológiából

Lean and Fit man

Ez egy másik kellemetlen igazság, hogy szembe kell nézni, amikor egy vállalkozás a világ a test építése.

Ismét, ez egy másik bizonyíték, hogy egy amatőr minimális tudás területén fitness tette őt vagy magát kárt módon.

Ez a három egyesítő tényező nagyon fontos, és mind rámutatnak egy alapvető és szükséges igazságra-szakértelemre és tapasztalatra. Az edzőterembe járni csak a kezdet. Az ok, amiért csak néhány ember éri el álmai testét, az a végső időszak, amikor az egyén céltalanul vándorol a hiba tengerében. Csak azok, akik kitartanak 2-5 évig, végül kap a nyitjára, és valóban kap néhány eredményt.

Nem akarsz átmenni azon a fennsíkon? Igaz. Itt kell szakmai tanácsot kérned. Vannak sok önjelölt szakértők odakint, akik azt állítják, hogy tudja, hogyan segíthet elérni az álom test, de az igazság az, hogy a legtöbbjük “a vak vezet a vak,” mert feltételezik, hogy egy módszer működne mindenki számára.

Nem minden módszer működik mindenkinél.

Minden egyénnek megvan a saját test szomatotípusa, ami még nehezebbé teszi, hogy tudja, mi a helyes munka-és étrend-szabályozás minden egyes egyén számára. Azonban van egy kiválasztott számú szakértő, hogy már kitalálta a megoldást erre a évszázados probléma.

LEAVE A REPLY